Piertrix.reismee.nl

Van Eden aan de kust, via Cooma (Snowy Mountains Hwy) naar Canberra

Vandaag op weg het binnenland in om via Cooma naar Canberra te gaan. Het weer is perfect en hebben zojuist genoten van ons kopje thee op ons terras met uitzicht op de prachtige zee. Wij genieten van jullie reacties en kijken er steeds naar uit!

Lieve groet,

Pierre & Trix

Marcello

Hallo lieve luitjes, ben regelmatig even ini
IJmuiden (Hokkai) en rij dan steeds even naar de spinnekop. Loop rustig van voor naar achter door de tuin, zwaai naar de buren, raap wat rotzooi op en geniet van al het ontluikende groen. De lavendel slaat mooi aan en bijna alles loopt uit. Kortom het gaat hier ook prima, no worries!
Wateren is nauwelijks nodig het regent hier voldoende.

Weer mooie verhalen van jullie gelezen en foto's bekeken...
Heerlijk hoor! Bartje Bloemendaal krijgt handen en voeten!
Nog wel stoffig. Tot volgend verhaal... Knuffel Xxx

Nog een feitje...www.skatinglink.nl

Jacques en Anny

Wij zijn net terug van onze vakantie uit Andorra/Barcelona. We hebben genoten. Bij thuiskomst even op de p.c. kijken. Samen hebben we genoten van jullie verhalen en foto`s. Prachtig. Bij ons komen onuitwisbare herinneringen boven.
Groetjes en dikke knuffels van die twie oet Panninge

wenda

Hoi lieve Pierre en Trix,

Eindelijk even een berichtje van moi. Ik had een forse leesachterstand (mails, kranten enz.) en heb vandaag rustig jullie verhalen kunnen doorlezen. Wat een prachtige reis en mooie foto's, leuk om zo een beetje ''mee te reizen''. Bijkomend voordeel is dat je straks niet steeds aan iedereen het reisverhaal hoeft te vertellen. Lieve groet,